Internet prodavnica ljuba.rs posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i pozitivnim propisima u Republici Srbiji. Detaljni uslovi kupovine navedeni su u daljem tekstu te Vas molimo da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu. Registracijom i korišćenjem sajta ljuba.rs se smatra da ste u potpunosti upoznati i saglasni sa ovde navedenim Uslovima kupovine i da ih prihvatate. Ukoliko se sa istima ne slažete i ne prihvatate ih, molimo vas da ne koristite ovaj sajt.
Poručivanje robe:
Poručivanje je prvi korak u kupovini preko našeg sajta. Pošto odaberete proizvode i smestite ih u korpu, možete obaviti poručivanje. Roba će biti rezervisana isključivo kada je porudžbina poslata tj porudžbina zaključena. Ukoliko artikli stoje u korpi i porudžbina nije poslata tj nije zaključena, ti artikli nisu rezervisani za vas i bilo koji drugi korisnik može da ih poruči. Nakon što pošaljete porudžbinu, u roku od nekoliko sekundi stiže Vam obaveštenje o Prijemu porudžbine na e-mail koji ste ostavili, sa dodeljenim brojem porudžbine, prikazom poručenih artikala i iznosom.
Poručivanje mogu obavljati fizička i pravna lica.
Kako kupiti:
Kupovina putem sajta ljuba.rs je veoma jednostavna. Izaberite artikle koje želite i sledite link KORPA. Unesite svoje lične podatke i pošaljite nam porudžbinu. U slučaju trenutne nemogućnosti u isporuci traženog dela ili moguće zamene drugim proizvođačem, bićete kontaktirani radi dogovora. Kupovinu na našem web shopu, možete izvršiti kao registrovani korisnik ili kao GOST (jednokratna porudžbina).
Način plaćanja na internet prodavnici:
Robu poručenu putem našeg sajta ljuba.rs plaćate pouzećem, odnosno plaćate gotovinom kuriru tražene brze pošte prilikom isporuke.
Odustanak od ugovora:
Svaki kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora o kupovini zaključenog na daljinu, iz bilo kog razloga u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Jedini preduslov je da roba nije korišćena i da je originalno zapakovana i vraćena u pakovanju u kom je isporučena i sa fiskalnim računom i zapisnikom koji dobijate u e-mejlu koji ste ostavili (Obrazac o odustanku). Ovo pravo od odustanka od ugovora se NE odnosi na kupovinu u maloprodajnim objektima, s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.
Kupac je dužan da izjavu o odustanku kupovine pošalje poštom nazad na adresu firme.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova:
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za
vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Internet prodavnica ljuba.rs zadržava pravo da u svakom trenutku i bez prethodnog obaveštenja ukine ili izmeni bilo koji od ovde navedenih Uslova korišćenja sajta.
Sve cene na našoj prodavnici ljuba.rs sadrže obračunat PDV
Opis proizvoda:
Moto D nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe,Moto D ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez greške.
VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešenja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentanm efikasan, brz i privlačan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešenje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
– u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja.
– za rešavanje sporoa po procedurama koje je ustanovio sam trgovac.
– na neposredne pregovore između potrošača i trgovca
– na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku
– u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača
Svaka stranka u postupku vansudskog rešenja potrošačkog spora plaćanja svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešenje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešenja potrošačkog spora.